Tuesday, March 1, 2011

Mari kita ke ladang... hoi...

Setiap hari khamis, di bawah subjek crop production kami bersama-sama membuka dan mengusaha ladang... chewah... haha... ktorg gerak ke Tapak Pertanian Jabatan Pertanian, Merang Setiu pada pukul 8.30 pg...(2 pun kalo sume org on time la kan...)perjalanan mengambil masa selama 20 minit... then sampai je, lecturer ami bg briefing ari ni nak wat ape... setakat ni da dua kali kami pegi...mula2 sibuk dgn bersih n pasang plastik untuk tutup batas... then ari kamis seterusnya kami letak baja n baja tahi ayam... haha... klakar... first time tgk bdk2 main tahi... kami yg dr poli da biase da... thanks gak lect kami dlu... tp ape yg penting kat sini adalah sesi FOTOGRAFI kami!.. 2 yg sgt penting kan?



im and kent excited!



field trip!yeah



haha



excited kan kami?



adik2 hevotech



khusyuk...



ktorg siap awal..



kan da kata kami giler bergambar...



anugerah kubur terpanjang...



bewitched...



hehe...



sempat berehat...



muke penat..



lapar weh... sementara menunggu dr.Shanaz msuk...





p/s: kan saya da kata kami giler bergambar...

No comments:

Post a Comment